Vásárlás menete

REGISZTRÁCIÓ

A Culinaris webshop a minőségi élelmiszerek rajongói és hívei számára létrejött online vásárlási oldal, mely révén a kiváló Culinaris termékek vidéki fogyasztók számára is elérhetővé válnak. Ez a felület kiskereskedelmi partnerek (magánvásárlók és cégek) számára jött létre. Amennyiben Ön viszonteladó, vagy éttermi beszerző, kérem keresse fel a Culinaris nagykereskedelmi webshopot a nagyker.culinaris.hu címen. 

A Culinaris webshopban történő vásárlás minden esetben regisztrációhoz kötött. Az első regisztráció után a felhasználóknak nem kell minden egyes vásárlásnál újra megadni az adatokat, nyomon követhetik előző vásárlásaikat, megjelölhetik kedvenc termékeiket. Az oldalon a jobb felső sarokban található a regisztráció menüpont, erre kattintva kell megadni a partner adatait: bejelentkezési név és jelszó, email cím, szállítási és számlázási cím illetve telefonszám. Egy e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni, erre a rendszer figyelmeztet.

A regisztráció után aktiváló emailt küldünk a megadott email címre, az ebben található linkre kattintva kell megerősíteni a regisztrációt. Ezután a fiók aktív és a regisztráció éles.

BELÉPÉS

Regisztrált felhasználóink a bal felső sarokban található belépés gomb megnyomása után a felhasználónév és a jelszó beírásával bejelentkezhetnek, majd módosítani tudják az adataikat és nyomon követhetik a korábbi vásárlásokat.

Ha Ön regisztrált felhasználó és elfelejtette a jelszavát, akkor nyomja meg az [elfelejtettem a jelszavam] gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét, amelyre elküldjük a további teendőket.

A webáruházban csak azon felhasználók rendeléseit tudjuk teljesíteni, akik érvényes szállítási adatokat és elérhetőségeket adnak meg. A hibás szállítási adatok és elérhetőség megadásából származó esetleges következményekért a Culinaris Kft. felelősséget nem vállal.

A VÁSÁRLÁS MENETE

Önnek, mint Felhasználónak lehetősége van regisztráció vagy bejelentkezés nélkül kosárba tenni termékeket, de azokat megrendelni kizárólag regisztráció után lehet. Továbbá, amennyiben Ön nem regisztrált felhasználó, a kosárba tett termékek elvesznek, miután elhagyja az oldalt.  Kérjük a kényelmes böngészés és vásárlás érdekében mindenképpen regisztráljon webshopunkban.

A webshop kategóriái a Webshop fülre kattintva érhetők el, közvetlenül a főmenü alatt.

A Culinaris webshop felületén több ezer termék található; az árukészlet folyamatosan frissül és változik. A webshop főoldalán megtalálhatók a kiemelt termékeink.

A termékek fő - és alkategóriákra vannak osztva, az oldal felső sorában található kategórianevek segítenek eligazodni a termékek között. A főkategóriákra kattintva minden termék megjelenik, amit alkategóriák szerint szűrhet. A kategória oldalakról lehet az egyedi termékoldalakra lépni, ahol az adott termék képe, leírása és adatai jelennek meg. Minden termék fényképének a bal felső sarkában található egy csillag, amire kattintva az adott termék hozzáadható a kedvencek listájához. Ez a lista a személyes adatok alatt nyomon követhető.

A kategóriákon túl a termékekhez rendelt címkék is segítik a könnyebb eligazodást az oldalon.

Az oldalon természetesen van lehetőség egyetlen termékre is keresni, ebben nyújt segítséget a keresés, illetve a részletes keresés ablak.

Amennyiben Ön egy kategória termékeit vagy egy keresés eredményét böngészi az oldalon, a listában is lehetősége nyílik kosárba tenni egy-egy terméket a termék ára mellett található piros kosár ikon segítségével. Ez a lehetőség a friss kimérős áruk esetében nem érvényes, hiszen itt előbb mennyiséget kell beállítani, csak utána lehet a kosárba tenni a terméket. Ezen termékek esetében a kosár ikon helyett egy piros mérleg ikon található.

A termékadatlapon lehetőség van hozzászólást írni, Facebook fiókkal lájkolni, illetve üzenetben elküldeni a terméket. Ezek a kiegészítő közösségi alkalmazások lehetővé teszik, hogy véleményt mondjon egy adott termékről, illetve megossza ismerőseivel kedvenc Culinaris termékeit.

Szárazáru esetében a termékadatlap tetején található a vásárlás ablak, ahol először be kell írni a kívánt mennyiséget, majd meg kell nyomni a piros kosár ikont, ezzel kerül a termék a kosárba. Innentől kezdve a jobb felső sarokban megtekinthető a kosár tartalma.

A webshopban friss termékek is vásárolhatók. Ezek a termékek a Hűtőpult kategória alatt találhatók és természetesen hűtést igényelnek. Néhány kategória termékei csak budapesti vagy Budapest környéki vásárlóink számára elérhetők, mivel a vidéki szállítás során vélhetően olyan mértékű minőségbeli károsodást szenvednének el, mely felhasználásukat jelentős mértékben korlátozná vagy lehetetlenné tenné. Mivel a Culinaris csapata elkötelezett a kiváló minőség iránt, ezt a kockázatot nem szeretnénk vállalni. A területileg korlátozott termékek a Csak Budapesten színes logóval vannak ellátva.

A friss termékek egy része, többnyire sajtok, sonkák és antipastik kimérve kaphatók, így nincs előre meghatározott rendelési mennyiség. A kényelmes rendelést elősegítendő ezen termékek esetében mennyiségi intervallumokat határoztunk meg, ami azt jelenti, hogy körülbelül 10 dkg-os adagonként rendelhetők. Mivel a vágás és mérés ezen termékek esetében nem lehet előre meghatározott, így +/- 3 dkg-os eltérések előfordulhatnak, pl. 10dkg rendelés esetén 13dkg, 20 dkg esetén 18 dkg és így tovább. Ennek megfelelően a rendelés végösszege is változni fog, szinte biztos, hogy különbözni fog a webshopon feltüntetett összegtől.

Webshopunkban van lehetőség hidegtálak, mini és nagy szendvicsek rendelésére is, ezen termékek a „Hidegtálak”, illetve a „Szendvicsek” kategóriákban találhatók és csak Budapesten rendelhetők. Mind a tálakról, mind pedig a szendvicsekről külön tájékoztató oldalon adunk bővebb leírást és elérhetőséget a személyes megrendeléshez, de természetesen a webshopon keresztül is rendelhetők ezek a termékek.


Az árváltoztatás jogát a Culinaris Kft. fenntartja.

MEGRENDELÉS

Amennyiben Ön befejezte a vásárlást a webshopban, a kiválasztott termékeket a jobb oldalon található kosár ikonra kattintva rendelheti meg, négy egyszerű lépésben. Minden lépésről van lehetőség visszamenni egy szintet, illetve tovább folytatni a vásárlást.

1. A kosár tartalmának ellenőrzése


Itt összefoglalva láthatja eddig vásárlásra kiválasztott termékeit. Ezen az oldalon is lehet mennyiségeket változtatni, valamint a kosárból tételeket kivenni. A változtatás után a kosár tartalma azonnal frissül és kikerül belőle a kivett termék. Amennyiben tovább szeretne vásárolni, ezt minden további nélkül megteheti a fenti kategóriákra kattintva.


2. Szállítási cím kiválasztása


Ebben a lépésben kérjük, válassza ki azt a címet, amelyre a rendelést szeretné megkapni. Amennyiben vidéki szállítási címet választ, de vannak „Csak Budapesten” logóval ellátott termékek a kosarában, erről a pontról nem lesz lehetősége tovább lépni, amíg ezeket a termékeket nem veszi ki a kosarából.


3. Fizetési mód és szállítási idő kiválasztása


Ebben a lépésben a kiválasztott szállítási címnek megfelelő fizetési módok közül kell kiválasztani az Önnek leginkább megfelelő opciót. Vidéki szállítás esetén a rendelés értékét a futárnál készpénzben lehet kiegyenlíteni (utánvét). Budapesti kiszállítás esetén lehetőség van átvételkor készpénzben vagy bankkártyával fizetni, kiszállítóink hordozható POS terminállal rendelkeznek.

A Culinaris autói az alábbi településekre szállítanak: Budapest, Budaörs, Budakeszi, Budajenő, Budakalász, Alsónémedi, Csömör, Fót, Gyömrő, Gyál, Halásztelek, Nagykovácsi, Pomáz, Solymár, Remeteszőlős, Dunaharaszti, Telki, Törökbálint, Üllő, Vecsés, Mogyoród, Ecser, Érd, Dunakeszi.

Azokra a településekre, amelyek nem szerepelnek a fenti felsorolásban, szerződött futár partnerünk kézbesíti a csomagokat.

A szállítási idő kiválasztásáról a szállítás menete (link) menüpontban tájékozódhat.


4. Összegzés


Ebben a lépésben kérjük ellenőrizze az adatok helyességét, a megrendelés adatait. Itt lehetősége van megjegyzést fűzni a megrendeléshez. A „vásárlás véglegesítése” gombra kattintva elküldi a megrendelést a Culinaris Kft. részére, ezután megjelenik a rendelés adatlapja. A véglegesítés után automatikus levelet küld a rendszerünk a regisztrált e-mail címre.

A rendelések értékéről kérésre ÁFÁs számlát állítunk ki. Kérjük ilyen irányú igényét legyen kedves jelezni a rendelés véglegesítésénél található megjegyzés dobozban.


5. Visszaigazolás

Ebben a pontban a már leadott rendelés részletei találhatók, ezt az oldalt igény szerint ki lehet nyomtatni.

A megrendelés után kollégáink ellenőrzik, hogy minden megrendelt termék rendelkezésre áll-e. Amennyiben igen, akkor megküldik a rendelésről szóló tényleges, nem automatikus visszaigazoló emailt. Ezen email kiküldése után a rendelés tételeit, fizetési és szállítási módját és idejét módosítani nem lehet. Amennyiben a rendelés egy vagy több tétele nem teljesíthető, kollégáink telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot, így lesz lehetőség eldönteni, hogy az ajánlott helyettesítő termékek megfelelőek-e vagy az eredeti hiányzó tételek nélkül legyen véglegesítve a rendelés.

REKLAMÁCIÓ

Amennyiben Ön nem elégedett a Culinaris Webshop által nyújtott szolgáltatás bármely elemével, észrevételeit, reklamációját a webshop@culinaris.hu email címen, vagy a 06 1 345 0786-os vezetékes telefonszámon fogadjuk. Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznap 9-18 óra között áll az Ön rendelkezésére. Az emailben érkezett észrevételekre kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb, de mindenképpen 24 órán belül válaszolni.

Az általános szerződési feltételeket elérheti a regisztrációnál, illetve ezen a linken.