Vásárlás menete
Vásárlás és szállítás menete
REGISZTRÁCIÓ
A Culinaris webshop a minőségi élelmiszerek rajongói és hívei számára létrejött online vásárlási oldal, mely révén a kiváló Culinaris termékek vidéki fogyasztók számára is elérhetővé válnak. Ez a felület kiskereskedelmi partnerek (magánvásárlók és cégek) számára jött létre. Amennyiben Ön viszonteladó, vagy éttermi beszerző, kérem keresse fel a Culinaris nagykereskedelmi webshopot a nagyker.culinaris.hu címen.
A Culinaris webshopban történő vásárlás minden esetben regisztrációhoz kötött. Az első regisztráció után a felhasználóknak nem kell minden egyes vásárlásnál újra megadni az adatokat, nyomon követhetik előző vásárlásaikat. Az oldalon a jobb felső sarokban található a belépés menüpont, erre kattintva kell megadni a partner adatait: bejelentkezési név és jelszó, email cím, szállítási és számlázási cím illetve telefonszám. Egy e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni, erre a rendszer figyelmeztet.
A regisztráció után aktiváló emailt küldünk a megadott email címre, az ebben található linkre kattintva kell megerősíteni a regisztrációt. Ezután a fiók aktív és a regisztráció éles.
BELÉPÉS
Regisztrált felhasználóink a jobb felső sarokban található belépés gomb megnyomása után az email cím és a jelszó beírásával bejelentkezhetnek, majd módosítani tudják az adataikat és nyomon követhetik a korábbi vásárlásokat.
Ha Ön regisztrált felhasználó és elfelejtette a jelszavát, akkor nyomja meg az [elfelejtett a jelszó] gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét, amelyre elküldjük a további teendőket.
A webáruházban csak azon felhasználók rendeléseit tudjuk teljesíteni, akik érvényes szállítási adatokat és elérhetőségeket adnak meg. A hibás szállítási adatok és elérhetőség megadásából származó esetleges következményekért a Culinaris Retail Kft. felelősséget nem vállal.
A VÁSÁRLÁS MENETE
Önnek, mint Felhasználónak lehetősége van regisztráció vagy bejelentkezés nélkül kosárba tenni termékeket, de azokat megrendelni kizárólag regisztráció után lehet. Továbbá, amennyiben Ön nem regisztrált felhasználó, a kosárba tett termékek elvesznek, miután elhagyja az oldalt. Kérjük a kényelmes böngészés és vásárlás érdekében mindenképpen regisztráljon webshopunkban.
A webshop kategóriái a főoldalon érhetők el.
A Culinaris webshop felületén több ezer termék található; az árukészlet folyamatosan frissül és változik. A webshop főoldalán megtalálhatók a kiemelt termékeink is.
A termékek fő - és alkategóriákra vannak osztva, az oldal felső sorában található kategórianevek segítenek eligazodni a termékek között. A főkategóriákra kattintva alketegóriák jelennek meg, amire rákattintva megjelenik az alkategória összes terméke. További lehetőség van szűrő beállításra, ami a bal oldalon jelenik meg. A kategória oldalakról lehet az egyedi termékoldalakra lépni, ahol az adott termék képe, leírása és adatai jelennek meg.
Az oldalon természetesen van lehetőség egyetlen termékre is keresni, ebben nyújt segítséget a keresés.
Amennyiben Ön egy kategória termékeit vagy egy keresés eredményét böngészi az oldalon, a listában is lehetősége nyílik kosárba tenni egy-egy terméket a termék ára mellett található szürke kosárba gomb segítségével. Ez a lehetőség a friss kimérős áruk esetében nem érvényes, hiszen itt előbb mennyiséget kell beállítani, csak utána lehet a kosárba tenni a terméket.
Szárazáru esetében a termékadatlap alján található a kosárba rakom gomb, ahol lehetőség nyílik beírni a kívánt mennyiséget, majd meg kell nyomni a korsárba rakom gombot, ezzel kerül a termék a kosárba. Innentől kezdve a jobb felső sarokban megtekinthető a kosár tartalma.
A webshopban friss termékek is vásárolhatók. Ezek a termékek a Hűtött termékek kategória alatt találhatók és természetesen hűtést igényelnek. Néhány kategória termékei csak budapesti vagy Budapest környéki vásárlóink számára elérhetők, mivel a vidéki szállítás során vélhetően olyan mértékű minőségbeli károsodást szenvednének el, mely felhasználásukat jelentős mértékben korlátozná vagy lehetetlenné tenné. Mivel a Culinaris csapata elkötelezett a kiváló minőség iránt, ezt a kockázatot nem szeretnénk vállalni. A területileg korlátozott termékek a Csak Budapesten színes logóval vannak ellátva.
A friss termékek egy része, többnyire sajtok, sonkák és antipastik kimérve kaphatók, így nincs előre meghatározott rendelési mennyiség. A kényelmes rendelést elősegítendő ezen termékek esetében mennyiségi intervallumokat határoztunk meg, ami azt jelenti, hogy körülbelül 10 dkg-os adagonként rendelhetők. Mivel a vágás és mérés ezen termékek esetében nem lehet előre meghatározott, így +/- 5 dkg-os eltérések előfordulhatnak, pl. 10dkg rendelés esetén 15 dkg, 20 dkg esetén 25 dkg és így tovább. Ennek megfelelően a rendelés végösszege is változni fog, szinte biztos, hogy különbözni fog a webshopon feltüntetett összegtől. Online bankkártyás fizetés esetén a legfelsőbb határt, tehát 10 dkg helyett 15 dkg termék fog zárolásra kerülni a számlán.
Webshopunkban van lehetőség hidegtálak, mini szendvicsek rendelésére is, ezen termékek a „Hidegtálak”, illetve a „Szendvicsek” kategóriákban találhatók és csak Budapesten rendelhetők.
Az árváltoztatás jogát a Culinaris Retail Kft. fenntartja.
Lehetőség van helyettesítő termék igénylésére, amennyiben a rendelni kívánt tétel nem lenne elérhető, ilyenkor a Termékek helyettesíthetők készlethiány esetén”, így online bankkártyás fizetés esetén a kosárérték 20%-át extra díjként zároljuk a bankkártyán amíg a cseretermék kiválasztásra kerül. A végleges fizetésnél a számlán található összeget terheljük be.
MEGRENDELÉS
Amennyiben Ön befejezte a vásárlást a webshopban, a kiválasztott termékeket a jobb oldalon található kosár ikonra kattintva rendelheti meg, négy egyszerű lépésben. Minden lépésről van lehetőség visszamenni egy szintet, illetve tovább folytatni a vásárlást.
1. A kosár tartalmának ellenőrzése
Itt összefoglalva láthatja eddig vásárlásra kiválasztott termékeit. Ezen az oldalon is lehet mennyiségeket változtatni, valamint a kosárból tételeket kivenni. A változtatás után a kosár tartalma azonnal frissül és kikerül belőle a kivett termék. Amennyiben tovább szeretne vásárolni, ezt minden további nélkül megteheti a fenti kategóriákra kattintva.
” Termékek helyettesíthetők készlethiány esetén”, így online bankkártyás fizetés esetén a kosárérték 20%-át extra díjként zároljuk a bankkártyán amíg a cseretermék kiválasztásra kerül. A végleges fizetésnél a számlán látható összeget terheljük be.
2. Adatok megadása, fizetési mód, szállítás
Ebben a lépésben kérjük, válassza ki/írja be a szállítási és számlázási címet. Amennyiben vidéki szállítási címet választ, de vannak „BP” logóval ellátott termékek a kosarában, ezen a ponton fog kapni egy hibaüzenetet, hogy van olyan termék a kosarában, amit nem lehet a kiválasztott címre kézbesíteni, ezeket a kosárból ki kell venni, addig nem lehet tovább menni a rendelés véglegesítése felé.
Szállítási hely, idő foglalását is itt tudja megtenni. Budapesti szállítás esetén 2-3 órás időintervallumok elérhetők, ezek közül lehet választani.
Kizárólag online bankkártyás fizetés ellenében tudjuk a megrendelést véglegesíteni. A választott termékek összege zárolásra kerül a megadott számlán és miután a Culinaris csapata részéről is megtörtént a rendelés véglegesítése, a bankszámlán terhelésre kerül a számla végösszege.
A Culinaris autói az alábbi településekre szállítanak: Budaörsre, Budakeszire, Budajenőre, Budakalászra, Nagykovácsira, Solymárra, Remeteszőlősre, Törökbálintra, Érdre, Ürömre, Telkire, Diósdra, Pilisborosjenőre, Biatorbágyra, Csobánkára, Csömörre, Dunabogdányra, Dunaharasztira, Dunakeszire, Ecserre, Etyekre, Fótra, Gödre, Gödöllőre, Gyálra, Halásztelekre, Herceghalomra, Kerepesre, Kistarcsára, Leányfalura, Mogyoródra, Nagytarcsára, Pátyra, Pécelre, Perbálra, Piliscsabára, Pilisvörösvárra, Pilisszentivánra, Pomázra, Sóskútra, Szentendrére, Szigetszentmiklósra, Tahitótfalura, Tökre, Vácra, Vecsésre, Veresegyházra, Visegrádra, Zsámbékra
Azokra a településekre, amelyek nem szerepelnek a fenti felsorolásban, szerződött futár partnerünk kézbesíti a csomagokat.
A szállítási idő kiválasztásáról a Vásárlás és szállítás menete (www.culinaris.hu/vasarlasmenete) menüpontban tájékozódhat.
Összegzés: kérjük ellenőrizze az adatok helyességét, a megrendelés adatait. Itt lehetősége van megjegyzést fűzni a megrendeléshez. A „vásárlás véglegesítése” gombra kattintva elküldi a megrendelést a Culinaris Retail Kft. részére, ezután megjelenik a rendelés adatlapja. A véglegesítés után automatikus levelet küld a rendszerünk a regisztrált e-mail címre.
A rendelések értékéről kérésre ÁFÁs számlát állítunk ki. Kérjük ilyen irányú igényét legyen kedves jelezni a rendelés véglegesítésénél található megjegyzés dobozban.
5. Visszaigazolás
Ebben a pontban a már leadott rendelés részletei találhatók, ezt az oldalt igény szerint ki lehet nyomtatni.
A megrendelés után kollégáink ellenőrzik, hogy minden megrendelt termék rendelkezésre áll-e. Amennyiben igen, akkor a megadott számlát terheljük a számla végösszegéve és megküldjük a rendelésről szóló számlát emailben. Amennyiben jelölte a következőt: „Termékek helyettesíthetők készlethiány esetén”, így online bankkártyás fizetés esetén a kosárérték 20%-át extra díjként zároljuk a bankkártyán amíg a cseretermék kiválasztásra kerül. A végleges fizetésnél a számlán látható összeget terheljük be.
REKLAMÁCIÓ
Amennyiben Ön nem elégedett a Culinaris Webshop által nyújtott szolgáltatás bármely elemével, észrevételeit, reklamációját a webshop@culinaris.hu email címen, vagy a 06 1 345 0777-es vezetékes telefonszámon fogadjuk. Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznap 8-16 óra között áll az Ön rendelkezésére. Az emailben érkezett észrevételekre kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb, de mindenképpen 24 órán belül válaszolni.
Az általános szerződési feltételeket elérheti a regisztrációnál, illetve ezen a linken.