Mr. Diego Zamora testvérével, Angellel és Josefinával, valamint Emilio Restoy-al, (Josefina férje) támogatásával összeszedték mindenüket, és kemény munkával és határtalan lelkesedéssel maguk kezdték el palackozni a likőrt. Ez a szenvedélyből fakadó szerény kezdet, amely elindította a Diego Zamora csoport történetét. Néhány év alatt piacvezetővé váltak. A spanyolországi reklámipar még csak kialakulóban volt, de a grafikai és audiovizuális médiába való befektetés állandósult fejlődésükben. Emellett segítettek létrehozni a néhány legemlékezetesebb reklámot abból a korszakból. Spanyolországba turisták ezrei érkeztek, akik vágytak a paradicsomi klímára és a felejthetetlen strandokra. Ezek az emberek mindannyian felfedezték a Licor 43-at, és szóbeszéd kezdett terjedni, amikor visszatértek. Természetesen a következő lépés az "aranylikőr" exportálása volt, hogy mindenhol elérhető legyen.