A Chopinnál egyedi megközelítést alkalmaznak az italok megalkotásához. Úgy vélik, hogy a vodka definíciója – „íztelen, szagtalan, semleges szeszes ital megkülönböztető karakter, aroma, íz vagy szín nélkül” – egyszerűen téves. Elutasítják azt a közkeletű elképzelést is, hogy minden vodka egyforma. Hogy bebizonyítsák, hogy ezek az állítások tévesek, valami forradalmiat tűztek ki célul: elhatározták, hogy három különböző, egy összetevőből álló vodkát – burgonya-, rozs- és búza- vodkát állítanak elő, hogy bemutassák, mennyire különbözőek lehetnek ezek az italok. Nemcsak egyedi filozófiájukkal különböztetik meg magukat a többi vodkamárkától, hanem azért is, mert nem gyártanak mesterségesen ízesített vodkát. Inkább tisztán hozzák forgalomba vodkáikat, és hagyják, hogy az összetevők magukért beszéljenek. Ők voltak az elsők, akik 1992-ben debütáltak ultra-luxus vodkájukkal, és elsőként adták el termékeiket szabadalmaztatott, "frost" matt palackjukban – ez a design azóta újradefiniálta a vodka szektort. Erről az úttörő kiindulási helyről katalizálták a világméretű luxusvodka-jelenséget. A minőség és az innováció azok az értékek, amelyek Chopint határozzák meg, és az a küldetés vezérli őket, hogy megváltoztassák a vodkáról alkotott elképzeléseket az egész világon.